Vlající moravská vlajka

Animované obrázky k použití na internetových stránkách


Aniž jsem to plánoval, dostal jsem se k vytvoření animovaných obrázků moravské vlajky, tak je dávám všeobecně k dispozici (ve třech velikostech). Můžou se hodit jako součást různých internetových stránek.

vlající moravská vlajka - malá verze

vlající moravská vlajka - střední verze

vlající moravská vlajka - velká verze

P.S. Při stěhování z bloguje.cz na wordpress.com se nějak ztratily některé nejstarší články, na což jsem přišel až po delší době. Jedním z takových článků byl i můj nejstarší článek o moravské vlajce. Obnovil jsem ho tedy ze svých záloh, ale při té příležitosti jsem ho mírně upravil, zejména protože od jeho napsání do dneška jsem se seznámil s dalšími informacemi, které občas opravovaly to, co jsem napsal v článku původně. Obnovený článek je zde: Moravská vlajka – poznámky (je bez komentářů, všechny původní komentáře se ztratily spolu s článkem a je jsem na rozdíl od článku samotného nezálohoval).

8 thoughts on “Vlající moravská vlajka

  1. jako Moravákovi se mi to líbí, jako člověka, který se věnuje všemu okolo webových stránek mě tyhle hýbací obrázky děsí:)

Zanechat Odpověď

